They are APPRECIATED :D

Saturday, December 3, 2011

I miss you -,-

In the name of ALLAH 



Hanya ALLAH je yang tau betapa aku rindu kat dye
Sekarang ,dah tak de sape nak tye aku 
"echa sihat?""
Takde sape jugak nak tye
"echa dah makan ?
and klu aku tak sihat ,dye sungguh2 nasihatkan aku sroh makan ubat
*sebab aku ny susah makan ubat 
dye baik,sllu ambil berat pasal aku
tak de sape pon yang ambik berat kat aku mcm tu even parents
tiap2 hari .i miss that moment :(

Tapi sekarang,

dye dah ada org lain untuk dye amek berat
org tu sakit ke
aku rasa dye dah lupakan aku lah oshhh dah begenang dah ny
tapi aku tak boleh nak buat apa dah
dye dah berubah ,dah tak macam dulu
dye hanya mampu membuatkan aku menangis sebab rindukan dye


echa tak rasa dan x penah terfikir yang
kita akan baik mcm dulu -,-

thanks for reading !