They are APPRECIATED :D

Saturday, December 31, 2011

Its Already 2012!

In the name of ALLAH

lame tak pot pet pot pet kat blog kan
rindu letuww hehe *perasan =,=
tibe tibe post pasal tahun baru
aish banyak cerita sebenarnya tapi tak de masa nak membebel
homework aku banyak tak siap
aku online pon gune bband cousin ,
ayah aku pulak tak nak bayar bband sebab nty aku tak buat homework
duhh selamat cousin aku datang
nanti kalau aku ada masa aku post okay :)

Hey hey! Selamat Tahun Baru! 
fiunggg kedebommm! *bunya api lah konon bhahaha
kejap je dah 2012 kan 
macam baru je aku masuk form 2,tibe tibe dah form 3
amek PMR . pheww~
azam 2012 korg ape? kene ada azam baru ada matlamat .*ceyhceyh
akuu...... err mestilah nak straight A kann .
lagiii nak jadi baik .hewhew
tak nak musuh musuh .tak baikkk .*jangan cari pasal dengan aku sudah la.
lagi ape ek ? be a muslimah sejati . *batuk .
ehhh insyallah :)
lagi .... eh dah kot .pagi pagi ni otak slow puleee
dah sarapan? aku belom ni .lapa~*aku memanjang je lapar sebab tu gemok
memang la aku balek sekolah dlm keadaan gemok .ngutuk aku aku tampo kau.
okay nak breakfast
babai!

thanks for reading!