They are APPRECIATED :D

Saturday, March 31, 2012

Terbuai aku hilang terjatuh aku dalam,
Keindahan penantian
Terecak keraguan hati yang bimbang
Yang terhalang kepastian cinta

Aku hilang
Aku hilang

Tersabut kabut malam terbias nya harapan
Yang tersimpan suci tak bertuan
Terasa kerinduan hati yang bimbang
Yang terhempas kepastian cinta

Dengarkanlah permintaan hati yang teraniaya sunyi
Dan berikanlah erti pada hidupku
Yang terhempas yang terlepas
Pelukan mu bersamamu
Dan tanpa mu aku hilang selalu

Aku hilang
Aku hilang

Tersabut kabut malam terbiasnya harapan
Yang tersimpan  suci tak bertuan
Terasa kerinduan hati yang bimbang
Yang terhempas kepastian cinta


Dengarkanlah permintaan hati yang teraniaya sunyi
Dan berikanlah erti pada hidupku
Yang terhempas yang terlepas
Pelukan mu bersamamu
Dan tanpa mu aku hilang selalu :D


*tiap tiap hari nyanyi kat dorm :)