They are APPRECIATED :D

Thursday, December 15, 2011

Fivers :D

In the name of ALLAH

Now nak cerita pasal mereka yang bukan lagi bergelar 
pelajar SBPI Selandar but
Alumni :)


Form 5 yang aku paling rapat kat dorm.katil aku atas katil dye.dye baik,comell *uhukuhuk*haha .its fact laa.a bit kelam kabut tapi aku suka :) sangat lah comel bila dye kelam kabut.hee.aku sayang gile kat dye.apa2 masalah mesti cerita,lebih lebih lagi klu pasal 'musuh' aku.*gelaran*btw,dye boleh detect tau sape kite suka.stalker terhebat dye ni.bahaya!.pagi pagi memang aku yang kejot dye and angkat kichi or mana mana teddy dye yang jatuh.hhaha.sebab katil dye sangat lah penuh dgn teddy or bantal.sebab dye suka teddy teddy ny.aku tak tau lah macam mana taon depan dgn ketiadaan dye*ceyh*mesti aku rindu gilaa.kak qila! i'll miss you .sayang akak sampai bila bila :)

Selalu lepak kat katil dye,sebab katil dye bawah kipas hee.suka bila tengok dye balik dorm dalam keadaan ceria and tak suka klu sebaliknya*faham?* the one yang panggil kak wafa waffle.taon depan dah takde sape dah nama wafa kat dorm dan gelaran waffle tu .suare dye sedapp youu.i like.hehe. :( selalu teman dye stayup.hee.dye teman aku stayup ke aku teman dye stayup*haha.dye selalu jdi org last yang tido sebab dye rajin study.kak nani ,kita sllu doakan akak straight A's same goes to others.akak selalu puji kita cakap "farisha ni comellah ,,geramm ."awww<3 haha.and akak panggil kite GEMOK! kita tak kesah sebab itu semua memories kita kan. <3 you!

Such a long name kan ?dan aku rasa ada spelling error kat situ.sorry ea kak syeka.naa klu aku nangis kat dorm dye lah yang pujok.kan akak kan.kite suka bile akak pujok dan peluk kita .you make me feel calm.thanks! aku suka tengok dye mengajar orang,mcm pehhh top gila.katil dye penoh formula bagai.aku penah salinkan formula ape ekhh?addmath tak silap.salin je sepatah haram pon aku tak tau.haha*eh ini bukan membuli tapi menolong*sangat lah suka gelakk.:) yang penting jangan bising time org study.okies? kak syeka jangan lupa jumpa kita dtg amek result nanti.kita tunggu. lots of love :D

Kakak cunggg.haha.suka cerita cerita kat tengah tengah dorm.aku hanya menjadi pendengar yang setia dgn yang lain lain.hee.hey2 jangan buat dye marah ,nty dye mengamukkss jaga kau.haha.selalu suroh kejut lepas najmulail.hee taon depan sape lah nak suroh kejot lepas najmulail pulak.*kite pulak suroh org kot*hee.i'll miss you kak aida!!

Aku rasa ada spelling error lagi.sorry again :( Ketua dorm berdedikasi 2010/2011.klu ada award ny dye layak menang.hewhew.waaa dye ni sangatlah tinggi *hey2 jangan nak cakap aku yang pendek ea cepukkarang*
paling kelakar bile dye gadoh dgn kak aida kat dorm.haha.kiteorg ni tukang gelak je.kak nisa kuat merajuk! haha..suka jugak lepak katil dye sebab dye katil single.tp mintak kebenaran dulu lahh.kang x memasal kene halau.hee.saya akan merinduimu *ceyh*jangan lupa kita tauuu <3

tak lupa jugak kepada Kak Liana Masri yang selalu tego aku klu jumpe*eh nak nangis pulak*,Kak Lat yang comel lagi kiut miut.haha.Kak Aireen the bestt PKR *taktipu*.kiut jugakk.Kak Ayu although dye dorm 20,tp aku rasa dekat dgn dye.aku still ingat time aku solat sebelah dye and salam tangan dye then dye cakap bye,sebab time tu lagi sehari je skolah.sedeyh gila time tu.
And semua fivers yang lain.Kita doakan result nanti straight A's amin~ Hey do pray for my PMR coming.kecuutt!!


#kak qila :) yang pki tudung putih tu kak piya 

#kak nani and kak wafa .comel kannn :D

#kak liana ,kak qila,kak ayu,kak aireen and kak kina 

#FQ dengan TL *kak sheikha and kak hanna

#again kak qila hee,kak nani,kak syera,kak nisa!!

#haa cungg kan kak aida.told ya!

#kak lat .comel kan comel kan heee~

hmph ni je kot,dah ngntok sangat dh ni
nak dekat pukol tiga
okay bye ,*pnjg nye post kali ny*

thanks for reading!