They are APPRECIATED :D

Wednesday, December 14, 2011

School -_____-

In the name of ALLAH

#again gambar tak jelas

aku tak tau sangat nak print screen ni
okay bukan itu yang aku nak cakap sebenarnya

Bile anis hantar ni tadi
dye membuatkan aku mengimbau masa lampau *ceyh
teringat dorm,asrama sekolah .
serious cuti ny at least seminggu 2 kali mimpi sekolah
keling kan ,bila at skolah sebok nak balik
kat rumah ingat skolah 
nak buat macam mana ,lumrah la katekan.
yang penting 
AKU TAK SABAR NAK BALIK SEKOLAH
yeayyy!!

tapii
aku tak siap kerja sekolah lagii
dan bukan sikit je lagi
tapi BANYAK LAGI
waaaa!!
nak nangis aku macam ni
td bru siap science note chapter2
baru chapter 2?terokkan
okay aku tau,tak payah cakap
baru science belom cerita math,bm,pai
OMK!!help me!
tinggal 3 minggu je lagi cuti
kejap je lagi .duhh mintak2lah sempat siap sblom naik skola
biar tenang sikit


thanks for reading!