They are APPRECIATED :D

Tuesday, December 13, 2011

He's Back ^_^

In the name of ALLAH

Fuhh okay settle
penat ni ,type tak henti2 skrg dah reda dah
ada someone mintak ajar mcmmana nal letak lagu kat blog
sbb dye baru buat blog tadi
aku tak kesah pon nak ajar2 orang ny
just tell me ,klu aku boleh buat insyaallah i'll try my best

He's back?
mesti korang tertye-tye sapa kan
dah la HE .lagi nak tau sapa .*bergosip je tau kann
tak perlu tau sapa lah okay .tak penting pon 


Tapi aku agak tertye-tye sikit
Dye dah tak baik dgn that girl sekarang  pastu pulak tbe2 dye tego aku 
faham tak apa perasaan  aku .ishh aku harap dye ikhlas 
bukan sebab dye nak main2 je .please .
cukuplah selama ni.

#dye bagi gamba ni sebelom tido :)

Act,aku dah delete num phone dye ,tapi td dye text aku save blek
bongok kan aku ,dulu carut maki bagai
at last ,halahh .sukati nak cakap aku apa .
aku terima sebab itu fact .
aku tak kuat.please faham  .


thanks for reading!