They are APPRECIATED :D

Friday, December 28, 2012

Zaman tadika ;)

Assalamualaikum,





Hey ho! dah makan? Aku baru lepas makan. Dinner + supper. Dinper! okay merepek. Horlick ais sedap gitu. pehpeh. Berbalik kepada topik. Zaman tadika ni nak ceghita. Hehe

 Dulu zaman aku tadika aku tinggal kat kedah.Jauh kan dari melaka ni. Hmm first tadika yang aku masuk aku lupa la nama dia apa. Time 5 tahun. Aku rasa aku datang sekolah time tu 2 hari je kot. Bukan sebab malas bengehong tapi sebab dibuli. Ulang DIBULI! Kesian kan aku -,- sampai hati pembuli pembuli tu. Kalau aku jumpa aku buli mereka balik.Ceh dendam. Aku pun tak hingat sape classmate aku dulu.


Dah kena buli pindah sekolah, ala dekat dekat situ je. Lebih kurang 1 minit jalan kaki dari sekolah lama. Haha dekat kan? Tadika pasti Tmn Rakyat Jalan Sultanah. eh betol ke? Takpe tibai. Haa kat situ ramai kawan.Cikgu baik. Tak kena buli. Haha. Islamik youu sekolah situ. Suka suka >< Sambut birthday semua lah. Kanak kanak ;)

 Look! i just found it in my mother's room. Kenangan:')



When i was 6 years old, our family moved to Melaka :) disebabkan time tu dah nak hujung tahun so aku just jadi budak tumpang kat tadika kemas depan rumah. Hehe. Orang lain pegi sekolah pakai uniform biru ada kotak kotak sikit. Aku? pakai baju kurung. Tak kisah kaler hape or style. Naa special kan aku? Haha. Rindu zaman kanak kanakss . 


Till then <3