They are APPRECIATED :D

Thursday, December 27, 2012

Change ;)

Assalamualaikum,





Mata dah ngantuk but i still want to write this entry -_-



As you all know that next year, muslimah students in SBPI SELANDAR were directed to wear tudung labuh. At first aku membebel macam mak nenek "laa mana boleh. Sukahati aku la. Hish ape ni.Lantaklah" I just realized that jahil aku waktu tu. Benda baik aku lawan lawan. Mereka tak suruh pakai tudung selabuh telekung,just satu tapak tangan lepas bahu. Okay apa,nasib aku amek teknikal. Insyaallah. :)




I was chatting with him tadi and suddenly dia cakap, "kalau awak tudung labuh kan okay :)". Agak tersentap tapi coolio je. I told him that insyaallah starting from next year. Bukan kat sekolah je but kat luar and i felt that he was so glad to hear that. He told me to wear handsocks too. Peeps, do pray for me. Hijrah. Change for the better. okay okay. Sayang semua :-* To awak, thanks for giving me support. Act,dah lama nak tapi belum dilaksanakan :) hm mata dah tutup bukak tutup bukak. Its time to sleep. Bye readers ><
 
 
 
Till then < 3